Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с компресор - включване и изключване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Добре де, на всички италиански автомобили (и на повечето други) има лепенка за количеството. Там какво пише в случая?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
      Слагайте му 500 грама и премерете температурата на въздуха който влиза в купето. Ако е 7-10 градуса значи всичко е ОК. Все пак гледай да не е изпечена на слънце колата когато го мерите. Също така гледайте по тръбите около компресора да има конденз. Ако е защитата се чувства осезаемо загубата на мощност особено на по-високите предавки и го прави през много малък интервал от време.
      П.П. Моята е без ФЛ, но е с 500 гр.
      Поне им кажи кога ще влезнат тези 7 градуса. Щот климатроникът действа на съвсем различен принцип от климатика и ги бъркаш двете понятия, а от там и колегите.
      Дебелата тръба до компресора трябва да е овлажнена и студена, но не обледенена
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
        Поне им кажи кога ще влезнат тези 7 градуса. Щот климатроникът действа на съвсем различен принцип от климатика и ги бъркаш двете понятия, а от там и колегите.
        Дебелата тръба до компресора трябва да е овлажнена и студена, но не обледенена
        Ехх, колеги завъртете най-лявата врътка най на ляво, т.е. на макс и мерете. Климатроник пуснат на под 18 градуса и климатик ти ми кажи каде е разликата при външна темп. над 30 градуса. Къде има използвана дума "обледенена". Конденз е най-точната дума според мен.
        ----------------------
        156 SW 1.8TS 07.2001
        Fiat Tipo 1.4Mi
        ----------------------

        Comment


        • #34
          максимално ниска температура не се прави на максимално висока скорост, а на ниска
          156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

          OEM & Ventura Garage
          http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
            максимално ниска температура не се прави на максимално висока скорост, а на ниска
            Прав си.
            Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 07:32.
            ----------------------
            156 SW 1.8TS 07.2001
            Fiat Tipo 1.4Mi
            ----------------------

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
              Ехх, колеги завъртете най-лявата врътка най на ляво, т.е. на макс и мерете. Климатроник пуснат на под 18 градуса и климатик ти ми кажи каде е разликата при външна темп. над 30 градуса. Къде има използвана дума "обледенена". Конденз е най-точната дума според мен.
              Климатрониците постепенно намаляват температурата за да не простинеш. Климатикът - веднага
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                loоооl....климатрониците регулират автоматично посоката и силата, с оглед на това, какво си му задал като температура и реалната температурата в купето, като намаляват силата, като стигнат близо до желаната температура.Климатиците духат еднакво силно на каквато степен го оставиш......климатрониците не се грижат, да не простинеш....
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #38
                  На нашите каляски даже и посоката не е автоматична май. Само температурата. Поне на моята де
                  Last edited by mmitaka83; d.m.y г., 14:21.
                  ----------------------
                  156 SW 1.8TS 07.2001
                  Fiat Tipo 1.4Mi
                  ----------------------

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                    На нашите каляски даже и посоката не е автоматична май. Само температурата. Поне на моята де
                    на вашите най-вероятно...на фейса е автоматична
                    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                    OEM & Ventura Garage
                    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                      loоооl....климатрониците регулират автоматично посоката и силата, с оглед на това, какво си му задал като температура и реалната температурата в купето, като намаляват силата, като стигнат близо до желаната температура.Климатиците духат еднакво силно на каквато степен го оставиш......климатрониците не се грижат, да не простинеш....
                      Хайде де. Духат максимално студено само на позиция LOW
                      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                      156 1.8TS 16V (01.2001)
                      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                      0879369082

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                        Хайде де. Духат максимално студено само на позиция LOW
                        Да бе, ма не щото от грижа, да не истинеш.....
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                          Да бе, ма не щото от грижа, да не истинеш.....
                          Е пък и ти. Горе долу е точно така
                          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                          156 1.8TS 16V (01.2001)
                          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                          0879369082

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            Е пък и ти. Горе долу е точно така
                            Ок...и за кръвното се грижи
                            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                            OEM & Ventura Garage
                            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                            Comment


                            • #44
                              Пак стигнахме до фондаменталните страхове на българина, да не изстине и да не се мине.На колата обаче хич не и пука.Каквото и зададеш, това прави.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Здравейте,
                                повдигам тази доста позаспала тема със следния въпрос. Имам алфа 156 1,9 дизел 2001г., казаха ми, че от 2000 до 2003г са с що-годе сходни характеристики.
                                Искам да направя уточнение, че съм консуматор, който не разбира от автомобили, но ми омръзна да ме разиграват в сервизите, затова и се регистрирах тук, за да се самообразовам малко. Знаете като видят жена, как я размотават, пък в семейството ми мъжете не разбират от коли и футбол - такива са!
                                Проблема на колата се появи със странно потропване, след което един майстор ми каза, че лагера на шайбата на компресора си отивала, но нямало страшно. 100км по-късно, започна да вие, да мирише на изгоряло спрях пътьом в сервиз, в който ми казаха, карай ще си стигнеш до София (оставах 30км) е, стигнах, но запуши под капака и една приятелка ме задърпа до сервиз за климатици. Свалиха и смениха компресора със рециклиран, но след 10 км градско с включен климатроник започна някакъв датчик да включва и изключва. Върнах я в сервиза, закачиха уред за мерене на налягане и казаха, че към компресора се подава високо налягане и защитата изключвала, проблема бил, че е запушен филтър (някъде под калника, често срещам проблем при алфите - така се изрази майстора).
                                Голям увод стана, но не мога да се изразя по-изчистено и смислено.
                                Въпроса ми е, дали и за този модел алфа са необходими 500гр фреон или е по-стар модел и 650гр са нормални? Какво мислите за смяна на този филтър? В събота ми взе 300 лв, от вчера ме гласи с този филтър за още 100кинта! Как да постъпя?
                                ПП Знам, че не съм единствената, но не ми се сменя още една кола след намеса на "адекватни" майстори, след които заминават към Надин
                                Благодаря предварително!

                                Comment

                                Working...
                                X